×

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρο το πλήθος προϊόντων που αγοράσατε εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό που σας έχουμε αποστείλει. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το www.windowdg,gr. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. . Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
1. Να μην έχει πλυθεί
2. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
3. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του
4. Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας ή το ποσό της αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος πιστώνεται στο λογαριασμό σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα τα οποία κατασκευάστηκαν κατά παραγγελία του πελάτη καθώς και σε προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα.
Η εταιρία μας δε φέρει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση φθοράς η καταστροφής του προϊόντος κατά την τοποθέτηση από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο τοποθέτησης. Για συνεργεία τοποθέτησης, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο άλλα λόγω τεχνικού λάθους η λόγω ελλιπούς ενημέρωσης της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας φαίνεται ως διαθέσιμο και ως εκ τούτου έχει εξοφληθεί, το κατάστημα υποχρεούται να επιστρέψει το πόσο ακέραιο χωρίς όμως να φέρει την ευθύνη του λάθους.
Η επιστροφή των χρημάτων θα αντιστοιχεί στην τιμή λιανικής του προϊόντος/προϊόντων που αγοράσατε και στα αρχικά έξοδα μεταφοράς, εάν υπάρχουν (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων, που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή πληρωμής άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης, που εμείς προσφέρουμε). Το www.windowdg.gr δικαιούται, να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις, ότι έστειλε πίσω τα προϊόντα. Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.
Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών ειδών δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής. Αντιθέτως, στην περίπτωση επιστροφής ειδών για προσωπικούς λόγους τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως στο windowdg@hotmail.com, με την ένδειξη «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» και σημειώνοντας την ημερομηνία και τον αριθμό του παραστατικού αγοράς. Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας Alpha Bank. Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε λογαριασμό της ίδια τράπεζας (Alpha Bank) τότε τα χρήματα πιστώνονται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα, τότε τα έξοδα επιμερίζονται και προκύπτει εκατέρωθεν επιβάρυνση σύμφωνα με την πολιτική της κάθε τράπεζας, για την οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή προϊόντων.
Σας ενημερώνουμε πως δεν δεχόμαστε επιστροφές σε συγκεκριμένα προϊόντα για την προστασία του καταναλωτικού κοινού:
Μαξιλάρια ύπνου, γεμίσεις μαξιλαριών, παπλώματα, κουβερλί, ανωστρώματα δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε εποχιακά είδη.  
Η διεύθυνση στην οποία μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα είναι:

Καϊμακαμίδης Τιμολέων
Σκιάθου 2, Ντεπώ
ΤΚ 54646 Θεσσαλονίκη
Τηλ +30 2310 412192, 6980560009

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Εχετε ήδη λογαριαμό;
Σύνδεση ή Επαναποστολή κωδικού